Sunday, September 25, 2016

Bollinger Bands Pandas

Ek is net om in Pandas, probeer om te doen wat ek wil doen in Excel maklik net met 'n groot datastel. Ek het 'n keuse van termynprys data wat ek het insette in Pandas met behulp van: dit gee my 'n DataFrame. Die data is in die vorm in te vul: Nou wat ek in wese besig om te doen is bereken n Bollinger band in pandas. As ek in Excel sou ek die hele blok van 'High "," Lae "," Open "en" Close "kolomme vir seggenskap 20 rye kies en bereken die standaardafwyking. Ek sien pandas het die rolling_std funksie wat die rollende standaardafwyking kan bereken, maar net op een kolom. Hoe kry ek Python Pandas 'n rollende standaardafwyking te bereken op die, kolom "High", "Lae '' Open" en "Close" vir sê 20 periodes? Wat ek probeer doen is om te bereken die standaard devaition op alle gekose waardes oor die 4 kolomme, nie net elke individu kolom. In Excel kan ek net gebruik STDEV (A1: D5) om die standaardafwyking van al die getalle in wat gekies blok vind. Wat ek probeer om uit te vind hoe om pandas / Python blik maak op die hele oop / hoë / lae / beslote waardes terug te gaan 20 periodes en vertel my die standaardafwyking, nie net vir die individu kolomme. Â € user2999716 16 '13 November by 17:22 Ek gebruik luislang. pandas. matplotlib om die volgende te doen: Ek het 'n paar voorraad data geplot met sy Bollinger bands. Die data geplot is lower_BB. upper_bb. en df_data. lower_bb is 'n data raam met die laer Bollinger groep data upper_bb is 'n data raam met die boonste Bollinger groep data. df_data is 'n data raam met data vir een voorraad. Die plot is om uit te kom korrek, maar nou wil ek vertikale lyne te voeg aan my grafiek waar ek gaan 'n lang of kort n voorraad. Ek effens verward hoe ek dit sou doen? Ek wil 'n lang n voorraad indien die df_data gaan opwaarts deur die laer Bollinger band en ek wil kort n voorraad indien die df_data druppels onder die boonste Bollinger band. Enige voorstelle oor hoe om dit te doen? gevra 28 Oktober '15 by 20:45


No comments:

Post a Comment